Veelgestelde vragen

Ja! Iedereen met een geldig e-mailadres kan een gratis StudySpots-account aanmaken en een plek reserveren bij een deelnemend bedrijf.

Nee, een geldig e-mailadres is nodig om je reservering te bevestigen en praktische info te ontvangen.

Ja, je kunt meerdere blokken reserveren zolang er beschikbaarheid is. Houd er wel rekening mee dat sommige bedrijven een maximum instellen om iedereen een kans te geven.

Niet altijd. Bedrijven werken met vaste tijdsblokken (voor- of namiddag). Dit doen ze doordat zij zelf vaste open en sluitingsuren hebben. Uit veiligheid mag niemand studeren buiten het opgegeven tijdsblok van het bedrijf. De openingsuren kunt u per bedrijf vinden bij de boeking.

Als je later aankomt dan het startuur, laat dit weten via ons platform. Zo weet het bedrijf dat er nog iemand op komst is. Daarna kan het bedrijf de deuren sluiten. Meld vertraging dus tijdig via ons platform, zo sta je niet voor een gesloten deur.

Annuleer je reservatie via je profiel zodat iemand anders de plek kan gebruiken. Zo zorgen we ervoor dat alle plekken gebruikt kunnen worden.

Nee. Elke bedrijfslocatie heeft eigen huisregels (bijv. eten, geluid, wifi, parkeren…). Je vindt de specifieke regels per spot op de detailpagina van de locatie vóór je reserveert en als je gereserveerd hebt.

Dat hangt af van het bedrijf. Controleer altijd de huisregels van de spot om verrassingen te vermijden.

Ja, alle StudySpots voorzien wifi. De manier van inloggen kan per bedrijf verschillen; details vind je bij je reservatie.

StudySpots verbindt studenten met bedrijven die hun ruimtes openstellen tijdens de blok. Zo krijg jij een inspirerende studieplek, en bedrijven kunnen kennismaken met jong talent.

Studeren bij StudySpots is gratis, tenzij anders vermeld bij een specifieke locatie.

Zeker! Bedrijven kunnen zich aanmelden via deze link om studenten een plek aan te bieden.